12:03 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار گردان

۵ درصد صندوق دارا یکم به بازارگردانی اختصاص یافت / تفاوت دو ETF دولتی
نماد برتر- مدیر صندوق دارایکم با اشاره به تفاوت بازارگردانی پالایش یکم و دارایکم گفت: از ۶ هزار میلیارد تومانی که از پذیره نویسی صندوق دارا یکم حاصل شد، ۲۹۵ میلیارد تومان به بازار گردانی اختصاص یافت.
۱۷۸ نماد در صف حمایت صندوق تثبیت بازار سرمایه
نماد برتر- رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: طی چند روز اخیر برای بهبود عملکرد بازار سرمایه از ۱۷۸نماد بورسی حمایت کردیم.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.
آغاز تحولات اساسی در ساختار بازار سرمایه توسط کمیسیون اقتصادی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون اقتصادی تحولات اساسی در ساختار و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور آغاز می‌شود.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
دارا سوم با سهام سه بانک بزودی عرضه می شود/ توجه اجتناب ناپذیر به بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه توجه به بازار سرمایه اجتناب ناپذیر است از توبیخ، جریمه و سلب صلاحیت مدیران متخلف شرکت های بورسی خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک به زودی عرضه می شود.
مجازات متخلفان بازارگردانی با سلب صلاحیت ۶ ماهه ۲۱ مدیر آغاز شد
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با بیان اینکه تعداد مدیران متخلف عدم اجرای مقررات بازارگردانی به ۱۵۷ نفر رسیده،گفت: ۲۱ مدیر به دلیل تمرد ۶ ماه سلب صلاحیت و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
صیانت از حقوق سهامداران به معنای تضمین بورس نیست/ روان سازی حرکت بازار
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.
ایران خودرو در مورد انتقال سهام سه شرکت به بازار گردان توضیح داد
نماد برتر- ایران خودرو که امروز با صف خرید چند ده میلیون سهمی روبرو شده شایعه بر فروش سهام توسط سهامدار عمده را رد و اعلام کرد سهام سه شرکت برای عملیات بازارگردانی به کد بازارگردان منتقل شده است.
سازمان بورس مدافع حقوق سهامداران است / نقدشوندگی بازار سیاست نخست ناظر بازار
نماد برتر- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس به سوالات و دغدغه های مطرح شده با حضور گفت و گوی ویژه خبری پاسخ داد.
توضیح "وساخت" درباره بازارگردانی ۵ زیرمجموعه و کسب سود ۱۹.۲ میلیاردی
نماد برتر- سرمایه گذاری ساختمان ایران از آغاز عملیات بازارگردانی ۵ زیرمجموعه و کسب سود ۱۹.۲ میلیارد تومانی از فروش با اثر بر سود هر سهم خبر داد .
وضعیت بورس غیرقابل پیش بینی است / دولت اعتماد را برگرداند / درخواست از وزیر و رئیس
نماد برتر- رییس مجلس وضعیت فعلی بورس را غیرقابل دانست و ضمن تاکید بر اصلاح بازار و پاسخ دولت به اعتماد مردم ، خواهان اداره حرفه ای بازار و صیانت از رونق از وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس شد.
درخواست معرفی سهامداران حقوقی متخلف+انتقاد از شورای عالی بورس و رییس سازمان
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با انتقاد از این شورا و رییس سازمان بورس از رئیس این نهاد درخواست کرد، سهامداران حقوقی که برخلاف قانون بازارگردانی نمی‌کنند را به قوه قضاییه و مجلس معرفی کند.
کلیه سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور تسویه شد
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: کلیه سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور تسویه شده و درباره مشکل سفارش های مهر با توجه به شرایط بازار تصمیم گیری می شود.